هک واتساپ | با این کارها از هک واتساپ در امان باشید!
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 121
:: بازدید ماه : 120
:: بازدید سال : 389
:: بازدید کلی : 1291
هک واتساپ | با این کارها از هک واتساپ در امان باشید!

واتس اپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های رسانه های اجتماعی یا شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن مدت زیادی است که در این زمینه فعال بوده و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و دیگر محدود به یک شهر و استان نیست، به یک اپلیکیشن جهانی تبدیل شود و این قطعا به اپلیکیشن های مختلف و متنوع بستگی دارد. قابلیت هایی که این برنامه به مرور زمان اضافه کرد. در ادامه با وبلاگ من و تو همراه باشید.

اما این گروه برای حفظ امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی متنوع و کاربردی نیز استفاده کرده است که امنیت کاربران در حین رعایت برخی عملکردها و همچنین رعایت وظایف اولیه حفظ می شود و هیچکس نمی تواند به حساب کاربری آنها دسترسی داشته باشد. برای پیدا کردن بنابراین امکان هک واتس اپ به هیچ وجه امکان پذیر نیست مگر اینکه شما بخواهید.

شاید از خود بپرسید چطور ممکن است؟! هر یک از ما گاهی اوقات ریسک هایی را می پذیریم که می تواند به قیمت از دست دادن تمام داده هایمان تمام شود! خب روش های هک واتس اپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که مهم ترین آن ها به شرح زیر است.

  1. هک واتس اپ با بارکد
  2. هک واتس اپ با شماره
  3. هک واتس اپ با جیمیل و شماره

خوب! مطالب بالا را با دقت بخوانید! شاید با خواندن 3 مورد بالا به معنای دقیق آن نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد فوق آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

1- واتساپ را با بارکد هک کنید

یکی از راه هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتس اپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد است! چه مفهومی داره؟ بگذارید کمی بیشتر به این موضوع اشاره کنم. با وجود اپلیکیشن بی نظیری که واتس اپ ارائه کرده است، نسخه تحت وب را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. به این ترتیب کاربر می تواند با تایپ آدرس web.whatsapp.com به صفحه ای که دارای QR Code است دسترسی پیدا کند. و فقط کافیه دوربین رو جلوی برنامه واتساپ روی گوشی بذاره و بعد به همه اطلاعات شما دسترسی داشته باشه!!!

خوب! تصور کنید که یک کار بسیار مهم و فوری دارید و کلا فراموش کرده اید که گوشی خود را قفل کنید و به همین ترتیب روی زمین بگذارید!! اکنون هر سودجوی می تواند به اطلاعات واتس اپ شما دسترسی داشته باشد و در نهایت اطلاعات شما از دید خصوصی خارج می شود!!!

برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می کنیم تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد اپلیکیشن واتس اپ شده و سپس روی 3 نقطه بالا سمت راست کلیک کرده و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

واتساپ

اکنون صفحه ای برای شما باز می شود که تمام دستگاه های مرتبط با حساب کاربری خود را که از چندین دستگاه یا دستگاه به حساب کاربری خود متصل کرده اید نشان می دهد. بنابراین اگر موردی ناشناخته و ناآشنا بود سریعا از آن خارج شوید تا سودجوی که این کار نامناسب را انجام داده دیگر نتواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد.

برای حذف دستگاه‌های ناشناخته، روی «خروج از همه دستگاه‌ها» کلیک کنید. هیچ دستگاه دیگری قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

حتما بخوانید: اگر از نسخه تحت وب واتس اپ در مرورگرهای مختلف استفاده می کنید، پس از هر بار استفاده حتما از سیستم خارج شوید و در صورت استفاده مجدد، این ارتباط را تنها در چند ثانیه برقرار کنید تا بتوانید تا حد امکان در امنیت باشید. از حساب شما از آن استفاده کنید و هیچ کس دیگری نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

2- هک واتس اپ با شماره

همانطور که گفتیم امکان هک واتس اپ وجود ندارد و هر فرد عادی با چندین سال سابقه نمی تواند چنین اقدامی را انجام دهد و این می تواند یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن باشد که می تواند کاربر را از هر احتمالی و غیرممکنی در امان نگه دارد. امکان پذیری. keep بنابراین امکان هک واتس اپ شما منفی است مگر اینکه سهل انگاری کنید!!!

برای مثال، اگر به کسی اعتماد ندارید، هرگز حتی برای یک دقیقه گوشی خود را به او بدهید! زیرا او می تواند به آسان ترین شکل ممکن به اطلاعات و جزئیات حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد و در نهایت از آنها علیه شما استفاده کند. اما روشی که در اثر سهل انگاری شما امکان پذیر خواهد بود این است و توصیه ای که به شما داریم گزینه زیر می باشد.

احراز هویت دو مرحله ای واتس اپ

احراز هویت دو مرحله ای نه تنها در این اپلیکیشن بلکه در اکثر برنامه های شبکه های اجتماعی وجود دارد که دلیل اصلی آن حفظ حریم خصوصی حساب کاربری شماست و هیچکس نمی تواند بدون وارد کردن این رمز عبور به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند! به همین دلیل توصیه ای که به شما داریم استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است، در ادامه با نحوه فعال سازی این گزینه امنیتی که یکی از راه های جلوگیری از هک واتساپ می باشد آشنا خواهید شد.

1- پس از ورود به برنامه واتس اپ روی 3 نقطه عمودی بالا سمت راست کلیک کنید و از بین گزینه ها روی Settings که آخرین گزینه است کلیک کنید.

2- در منوی تنظیمات بر روی Account کلیک کنید.

3- حالا گزینه سوم یعنی تایید دو مرحله ای را انتخاب کنید.

4- در این مرحله روی گزینه «فعال» در پایین کلیک کنید.

5- باید 6 رقم مشخص شده را وارد کنید که توصیه می شود تکرار نشود و پشت سر هم.

6- بدون کلیک بر روی next به صفحه بعدی منتقل می شوید. حالا رمز وارد شده را دوباره وارد کنید.

7- آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز وارد شده، لینک بازیابی برای شما ارسال شود و توصیه می شود آن را با دقت وارد کنید.

8- ایمیل دریافتی را مجددا وارد کنید.

9- تبریک می گویم! حساب شما ایمن شده است و می توانید با خیال راحت از حساب خود استفاده کنید.

روی Done کلیک کنید.

3- هک واتس اپ با جیمیل و شماره

راه دیگری که سودجویان می توانند به حساب شما دسترسی داشته باشند استفاده از جیمیل و شماره تلفن شماست! به عنوان مثال ده ها بار از طریق پیام ها و هشدارهای مختلف رسانه ها گفته شده است که اطلاعات جیمیل خود را به هیچ شخصی ندهید زیرا در نهایت اطلاعات جیمیل شما و اکانت های متصل به جیمیل شما ممکن است مورد استفاده افراد سودجو قرار گیرد. هک شود

بنابراین اگر شخصی اطلاعات جیمیل شما را در گوشی خود داشته باشد می تواند با کمترین نگرانی وارد واتس اپ شده و شماره شما را وارد کند و در صورت در دسترس بودن شما می تواند گوشی شما را قرض گرفته و پس از دریافت کد یکبار مصرف آن را وارد کند. در گوشی او و در نهایت به تمامی چت هایی که از گذشته در حساب کاربری خود ذخیره کرده اید دسترسی کامل داشته باشید.

به همین دلیل توصیه ای که به شما داریم این است که سریعا رمز جیمیل خود را با رعایت اصول صحیح تغییر دهید و به هیچ وجه رمز جیمیل خود را در اختیار دوستان خود قرار ندهید و از دو روش فوق اقدام کنید. اطلاعات خود را شخصی و ایمن کنید. موفق باشید.

 

منبع: ign


تعداد بازدید از این مطلب: 109
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : دو شنبه 8 اسفند 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید